fredag 19. september 2008

Logg, 17 og 18.09.08

Logg
Jeg synes at det gikk kjempe fint disse dagene. Den 17 lagde jeg kraft og jobbet med det helt til cafen åpnet. Etter det så Hjelpte jeg Alexander med omelettene og synes det var morsomt. Vi stressa litt og var ikke helt kjent med hvor ting var ennå. Men det vil sikkert bli bedre etter hvertnår vi får flere timer på kjøkkenet. Jeg lærte mer om hvordan jeg lager en kraft.
Den 18 gikk også veldig fint. Var morsomt å være soursjef den dagen. Gruppa mi fungerte kjempe fint. Men var kjedelig når vi var ferdig med å bake kuvertbrød, siden vi skulle bli ferdig med det til Det åpnet.
Jeg syns det var litt dumt at det ikke kom fler folk, men for å forbedre det må vi reklamere det litt bedre. Og det er noe jeg er villig til å gjøre. Jeg lærte om det med Smør og melk.
Vi brukte en Alt mulig deig.

Ingen kommentarer: